sobota, 26 kwietnia 2014

to już rok !

Hej kochani dzisiaj mając zamiar napisania nowego posta, wpadłam na pomysł by sprawdzić jak wyglądał mój pierwszy post tj.  klik !   i przez przypadek zauważyłam datę 26.04.2013 ! Tak to już rok ! Rok mojego bloga ! Pisząc go byłam we Francji i z nudów postanowiłam założyć bloga. Zastanawiałam się o jakiej tematyce go zrobić, A że lubię handmade i pieczenie to o tym  go założyłam ! Przeglądnęłam z milion takich blogów ale na każdym było napisane DIY nawet nie wiecie ile czasu zajęło mi dowiedzieć się co znaczą te 3 literki :) Podczas tego roku:
Opublikowałam 74 posty ( ! )
weszło tu 1866 osób
zyskałam 10 obserwatorów
otrzymałam 29 komentarzy
założyłam fb klik  i instagrama klik
a każdy wasz komentarz dawał mi siłę dalszego działania !

                                                     Dziękuję wam za to -A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz