czwartek, 17 kwietnia 2014

DIY easter ideas

1. Kartki robione stylem quilling z kurczaczkami:




2. sposoby na malowanie jaj


przygotuj:
-jajko
-lakiery do malowania paznokci
-miska z wodą





1. Do miski z wodą wlewamy lakier, patyczkiem można nawet zrobić wzorki



2.wkładamy jajo i je obkręcamy ja włożyłam  w środek jajka patyczek 


3. pozostawiamy do wyschnięcia





3.kurki 




robi je moja koleżanka zosia :)


4. jajka z fryzurkami



5. zakładki filcowe i jaja styropianowe




6. Sposoby malowania jaj 

1. malowanie kredkami

-gotujemy jajo
-gorące malujemy kredkami świecowymi jajo ( kredki będą się rozpuszczać pod wpływem ciepła )
-czekamy aż ostygną


2. wzięłam ołówek i na jego końcówkę wbijam igłę z dużą  główką
w garnuszku gotuję wosk zamaczam igłę i rysuję wzorki potem zamaczam w barwniku 


a tak zrobiłam to ja :

i można jeszcze topić kredki świecowe i malować ołówkiem z wbitą igłą :)

I ostatnie mazurki bo o nich zapomniałam w poprzednim poście

przepis:



-A 
Zapraszam do komentowania i subskrybowania
!!!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz