czwartek, 27 czerwca 2013

WAAAAAAAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACJE !!!!!!

Cześć bardzo przepraszam że nie byłam przez jakiś czas na blogu miałam trochę dużo spraw na głowie, ok nie przedłużam.
Zrobiłam na koniec roku muffiny <3 z :
1. czekoladą
2.marmoladą
3.płatkami czekoladowymi

Zdjęcie nr. 1, 2 czekoladę kroimy w kostki i wkładamy do ciasta mufinkowego i przykrywamy następną warstwą masy


Zdjęcia 3,4- przed włączeniem piekarnika  

 Zdjęcia 4, 5- po upieczeniu

 Ja robiłam te muffinki do szkoły na koniec roku
  Tutaj robiłam cyferki pięć na cześć piątej klasy i po środku 5b na cześć naszej SUPER klasy !



Tu korzystając z okazji jak zrobić idealny lukier bez cytryny ( można dodać dla smaku )
ok.1/3 szklanki cukru pudru, jedno EWENTUALNIE dwa białka, mieszamy możemy dodać cytryny do smaku ale bez niej też może być





 Idę spać ziomeczki      XD               .A

2 komentarze: